Sklapanje ugovora između Kupca i Prodavatelja može se odvijati na dva načina.
Kupac ima pravo, prije slanja narudžbe, pregovarati o svim odredbama ugovora s Prodavateljem, uključujući i one koje mijenjaju odredbe niže navedenih uvjeta poslovanja. Pregovori se trebaju voditi u pisanom obliku i slati na adresu Prodavatelja (FORMADE, Marszałkowska 34/50, 00-554 Warszawa).
U slučaju da Kupac odustane od mogućnosti sklapanja ugovora putem pojedinačnih pregovora, primjenjuju se niže navedeni uvjeti poslovanja i relevantni zakonski propisi.
1. Pojmovi korišteni u Uvjetima poslovanja imaju sljedeće značenje:
1) Adresa za reklamacije – Fabryka Form, Moszna Parcela 29, 05-840 Brwinów.
2) Akt o digitalnim uslugama – Uredba (EU) 2022/2065 Europskog parlamenta i Vijeća od 19. listopada 2022. o jedinstvenom tržištu za digitalne usluge i o izmjeni Direktive 2000/31/EZ (Digital Services Act / DSA).
3) Cjenik dostave – popis dostupnih vrsta dostave i njihovih troškova koji se nalazi na stranici web trgovine.
4) Radni dani – dani od ponedjeljka do petka, isključujući zakonom propisane državne praznike.
5) Dostava – vrsta usluge prijevoza s navedenim prijevoznikom i troškom, navedena u cjeniku dostave na stranici web trgovine.
6) Dokaz o kupnji – račun izdan u skladu sa Zakonom o porezu na dodanu vrijednost i drugim relevantnim zakonskim propisima.
7) Registracijski obrazac – obrazac dostupan u Web trgovini koji omogućuje stvaranje Korisničkog računa.
8) Obrazac za narudžbu – interaktivni obrazac dostupan u Web trgovini koji omogućuje slanje Narudžbe, posebice dodavanjem Proizvoda u Košaricu te definiranjem uvjeta Ugovora o prodaji, uključujući način dostave i plaćanja.
9) Kupac – subjekt koji kupuje Proizvod putem Web trgovine, sklapa Ugovor o prodaji ili koristi Elektroničku uslugu u skladu s Uvjetima poslovanja, a koji je fizička osoba s punom poslovnom sposobnošću, pravna osoba ili organizacijska jedinica bez pravne osobnosti kojoj zakon priznaje pravnu sposobnost.
10) Zakon o obveznim odnosima – Zakon o obveznim odnosima (NN br. 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18, 126/21, 114/22, 156/22).
11) Stranica proizvoda – pojedinačna podstranica web trgovine koja sadrži informacije o pojedinom proizvodu.
12) Potrošač – svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti.
13) Korisnički račun – dio Web trgovine dodijeljen određenom Kupcu, putem kojeg Kupac može obavljati određene radnje unutar Web trgovine. Kupac pristupa Korisničkom računu pomoću Korisničkog imena i pripadajuće Lozinke. Kupac se prijavljuje na svoj Korisnički račun nakon registracije u Web trgovini.
14) Košarica – Elektronička usluga dostupna Kupcu unutar Web trgovine, koja posebno omogućuje jednostavno slanje Narudžbe za odabranu količinu Proizvoda, prikaz sažetka Cijene pojedinih Proizvoda i ukupne Cijene za sve Proizvode, kao i ukupne vrijednosti Narudžbe.
15) Mjesto i trenutak isporuke proizvoda – poštanska adresa ili mjesto preuzimanja koje je Kupac naveo u narudžbi te trenutak u kojem Kupac ili treća osoba koju je on odredio za preuzimanje preuzme proizvod u posjed.
16) Plaćanje – način plaćanja predmeta ugovora i dostave naveden na adresi formadore.hr/informacije/dostava-i-placanje
17) Proizvod – pokretna stvar dostupna u Web trgovini koja je predmet Ugovora o prodaji između Kupca i Prodavatelja.
18) Poduzetnik – Kupac koji nije Potrošač, a koji sklapa Ugovor o prodaji ili Ugovor o pružanju usluga s Prodavateljem u svrhu koja je izravno ili neizravno povezana s njegovom poslovnom ili profesionalnom djelatnošću.
19) Uvjeti poslovanja – ovaj dokument.
20) Web trgovina – internetska usluga koju vodi Prodavatelj i koja omogućuje Kupcu slanje narudžbi i pružanje drugih usluga elektroničkim putem preko stranice https://formadore.hr/.
21) Prodavatelj – FORMADE Michał Wrzesień, Marszałkowska 34/50, 00-554 Warszawa, registriran pod NIP: 749-186-67-05, REGON: 160026099, BANKOVNI RAČUN: 57 1140 1010 0000 5492 2600 1001, [email protected], Telefon: 22 112 16 18.
22) Ugovor o prodaji – ugovor o prodaji Proizvoda sklopljen ili koji se sklapa između Kupca i Prodavatelja putem Web trgovine.
23) Usluge – usluge koje Prodavatelj pruža Kupcima elektroničkim putem u smislu propisa o pružanju usluga elektroničkim putem.
24) Digitalna usluga – usluga koja Potrošaču omogućuje: - stvaranje, obradu, pohranu ili pristup podacima u digitalnom obliku; - dijeljenje podataka u digitalnom obliku koje je prenio ili stvorio Potrošač ili drugi korisnici te usluge; - druge oblike interakcije putem podataka.
25) Zakon o zaštiti potrošača – Zakon o zaštiti potrošača (NN br. 19/22).
26) Digitalni sadržaj – podaci stvoreni i isporučeni u digitalnom obliku.
27) Tehnički preduvjeti – minimalni zahtjevi nužni za suradnju s informacijskim sustavom kojim se služi Prodavatelj/Pružatelj usluga, tj.: (1) računalo/prijenosno računalo ili drugi multimedijski uređaj s pristupom internetu; (2) e-pošta; (3) internetski preglednik: Mozilla Firefox verzija 17.0 i novija ili Internet Explorer verzija 10.0 i novija, Opera verzija 12.0 i novija, Google Chrome verzija 23.0. i novija, Safari verzija 5.0 i novija, Microsoft Edge verzija 25.10586.0.0 i novija; (4) omogućeni kolačići (Cookies) i Javascript u internetskom pregledniku; (5) aktivna e-mail adresa.
28) Narudžba – izjava volje Kupca dana putem Obrasca za narudžbu s izravnom namjerom sklapanja Ugovora o prodaji Proizvoda ili Proizvoda s Prodavateljem.
1. Ovi Uvjeti poslovanja određuju opće uvjete, način pružanja usluga elektroničkim putem i prodaju putem Web trgovine https://formadore.hr/.
2. Ovi Uvjeti poslovanja stalno su dostupni na web stranici https://formadore.hr/ na način koji omogućuje njihovo preuzimanje, reprodukciju i spremanje njihovog sadržaja ispisom ili spremanjem na medij u bilo kojem trenutku.
3. Uvjet za početak korištenja Web trgovine je upoznavanje s ovim Uvjetima poslovanja i njihovo potpuno prihvaćanje.
4. Svi rokovi računaju se u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima, tj. rok određen u danima završava istekom posljednjeg dana, a ako je početak roka određenog u danima neki događaj, dan u kojem se taj događaj dogodio ne uračunava se u rok.
5. Korištenje Web trgovine moguće je pod uvjetom da informacijski sustav koji koristi Kupac ispunjava minimalne tehničke preduvjete.
6. U slučaju ponude navedenih proizvoda/usluga, Prodavatelj na stranicama proizvoda i drugim informativnim stranicama web trgovine obavještava o funkcionalnosti proizvoda s digitalnim elementima, digitalnih sadržaja ili digitalnih usluga. Osim toga, Prodavatelj obavještava o primjenjivim tehničkim mjerama njihove zaštite, kao i o relevantnoj kompatibilnosti i interoperabilnosti proizvoda s digitalnim elementima, digitalnih sadržaja ili digitalnih usluga.
7. Kupac je dužan:
a) pri ispunjavanju registracijskog obrasca i obrasca za narudžbu unutar Web trgovine navesti isključivo istinite, aktualne i sve potrebne podatke, te ih bez odlaganja ažurirati.
b) koristiti usluge koje pruža Prodavatelj na način koji ne ometa funkcioniranje Prodavatelja, Web trgovine i drugih Kupaca.
c) koristiti usluge koje pruža Prodavatelj u skladu sa zakonskim propisima i odredbama Uvjeta poslovanja.
d) ne dostavljati sadržaj nezakonitog karaktera.
1. Usluge Prodavatelj pruža besplatno, 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu.
2. Pružatelj usluga putem Web trgovine pruža sljedeće Elektroničke usluge Kupcima:
a) Korisnički račun;
b) Košarica;
c) Newsletter;
d) Slanje narudžbe i sklapanje Ugovora o prodaji, prema pravilima navedenim u ovim Uvjetima poslovanja;
3. Korištenje Korisničkog računa moguće je nakon što Kupac izvrši sljedeće korake:
a) ispunjavanje registracijskog obrasca;
b) prihvaćanje odredbi ovih Uvjeta poslovanja,
c) potvrda sklapanja Ugovora o pružanju usluga od strane Kupca klikom na aktivacijski link koji Prodavatelj šalje na e-mail adresu koju je Kupac naveo tijekom registracije.
4. Prodavatelj može odbiti registraciju Korisničkog računa ako Kupac krši odredbe III. st. 7 Uvjeta poslovanja.
5. Ugovor o pružanju usluge vođenja Korisničkog računa u Web trgovini sklapa se na neodređeno vrijeme i prestaje trenutkom kada Korisnik pošalje zahtjev za brisanje Korisničkog računa ili korištenjem gumba "Obriši račun".
6. Košarica je elektronička usluga koja započinje trenutkom kada Kupac doda prvi Proizvod u Košaricu. Košarica je jednokratnog karaktera, pruža se besplatno i završava trenutkom slanja Narudžbe ili prestanka slanja Narudžbe od strane Kupca. Ovisno o dostupnim funkcionalnostima, Košarica može pamtiti informacije o Proizvodima koje je Kupac odabrao i nakon završetka sesije preglednika, ali ne jamči dostupnost proizvoda.
7. Newsletter je usluga koja se pruža na zahtjev Kupca nakon sklapanja Ugovora, a obuhvaća primanje trgovačkih informacija o proizvodima i uslugama Prodavatelja elektroničkim putem od strane Kupaca koji su Prodavatelju ustupili svoju e-mail adresu, uključujući posebno informacije o njihovoj aktualnoj ponudi, promocijama, popustima i marketinškim akcijama.
8. Ugovor o pružanju usluge Newsletter sklapa se na neodređeno vrijeme i prestaje trenutkom kada Kupac pošalje zahtjev za brisanje svoje e-mail adrese s pretplate na Newsletter ili se odjavi putem linka koji se nalazi u poruci poslanoj u sklopu usluge Newsletter.
9. Ugovor o pružanju Elektroničke usluge koja omogućuje slanje Narudžbe u Web trgovini sklapa se na određeno vrijeme i prestaje trenutkom slanja Narudžbe ili prestanka njenog slanja od strane Kupca.
10. Kupac može u bilo kojem trenutku raskinuti Ugovor o pružanju usluga. Izjava o raskidu Ugovora o pružanju usluga koju daje Kupac može se podnijeti slanjem njenog sadržaja, npr. e-mailom na: [email protected].
11. Prodavatelj može raskinuti Ugovor o pružanju usluga iz sljedećih važnih razloga:
a) način korištenja Elektroničkih usluga protivan je pravilima, načelima i svrsi funkcioniranja Web trgovine;
b) djelatnost Kupca protivna je važećim moralnim normama, poziva na nasilje ili počinjenje kaznenog djela, te ako krši prava trećih osoba;
c) Kupac dostavlja sadržaj nezakonitog karaktera ili krši odredbe točke III. st. 7. Uvjeta poslovanja;
12. Izjava o raskidu Ugovora o pružanju usluga koju daje Prodavatelj bit će poslana na e-mail adresu koju je naveo Kupac.
13. Otkazni rok Ugovora o pružanju usluga za svaku od strana iznosi 14 dana. Raskid Ugovora o pružanju usluga od strane bilo koje strane jednak je brisanju Korisničkog računa.
14. Kupac može podnijeti reklamacije vezane uz pružanje elektroničke usluge putem Web trgovine slanjem e-mail poruke na adresu: [email protected].
1. Ugovor se sklapa na hrvatskom jeziku, u skladu s hrvatskim pravom i ovim uvjetima poslovanja.
2. Mjesto isporuke robe nalazi se na teritoriju Republike Hrvatske i u zemljama Europske unije.
3. Sve cijene koje navodi Prodavatelj izražene su u eurima (€) i predstavljaju bruto cijene (uključuju PDV). Cijene proizvoda ne uključuju trošak dostave, koji je naveden u cjeniku dostave.
4. Potvrda, ustupanje, utvrđivanje i osiguranje svih bitnih odredbi ugovora radi dobivanja pristupa tim informacijama u budućnosti odvija se u obliku:
a. sažetka narudžbe slanjem na navedenu e-mail adresu: narudžbe, informacija o pravu na odustajanje od ugovora, ovih uvjeta poslovanja u pdf verziji, obrasca za odustajanje od ugovora u pdf verziji, linkova za samostalno preuzimanje uvjeta poslovanja i obrasca za odustajanje od ugovora, predračuna (kod opcije plaćanja bankovnom doznakom).
5. Kupac može koristiti opciju pamćenja njegovih podataka od strane web trgovine kako bi se olakšao proces slanja sljedeće narudžbe. U tu svrhu Kupac treba navesti korisničko ime i lozinku, potrebne za pristup svom računu. Korisničko ime i lozinka su niz znakova koje određuje Kupac, a koji je dužan čuvati ih u tajnosti i štititi od neovlaštenog pristupa trećih osoba. Kupac u svakom trenutku ima mogućnost pregleda, ispravljanja, ažuriranja podataka i brisanja računa u web trgovini.
1. Narudžbe se mogu slati 24 sata dnevno.
2. Kako bi poslao narudžbu, Kupac treba izvršiti najmanje sljedeće radnje, od kojih se neke mogu ponavljati više puta:
a. dodavanje proizvoda u košaricu;
b. odabir vrste dostave;
c. odabir načina plaćanja;
d. odabir mjesta isporuke proizvoda;
e. slanje narudžbe u web trgovini korištenjem gumba "Potvrdi narudžbu".
3. Sklapanje ugovora s Kupcem nastupa trenutkom prihvaćanja narudžbe od strane Prodavatelja, o čemu obavještava Kupca u roku od 48 sati od slanja narudžbe.
4. Realizacija narudžbe plaćene pouzećem započinje odmah, a narudžbe plaćene bankovnom doznakom ili putem sustava elektroničkog plaćanja nakon što uplata Kupca bude evidentirana na računu Prodavatelja.
5. Realizacija narudžbe Kupca može ovisiti o uplati cjelokupnog ili dijela vrijednosti narudžbe, dobivanju limita trgovačkog kredita u najmanje vrijednosti narudžbe ili suglasnosti Prodavatelja za slanje narudžbe pouzećem (plaćanje pri preuzimanju).
6. Kupac ovlašćuje Prodavatelja da izda račun bez potpisa primatelja u elektroničkom obliku (ili drugi dokument koji dokumentira prodaju u elektroničkom obliku). Prodajni dokument šalje se putem e-maila u poruci koja potvrđuje slanje narudžbe.
7. Slanje predmeta ugovora odvija se u roku navedenom na stranici proizvoda, a za narudžbe koje se sastoje od više proizvoda u najdužem roku od onih navedenih na stranicama proizvoda. Rok počinje teći trenutkom realizacije narudžbe.
8. Kupljeni predmet ugovora šalje se odabranom vrstom dostave od strane Kupca na mjesto isporuke proizvoda koje je Kupac naveo u narudžbi.
9. Ako je mjesto isporuke proizvoda fizička trgovina Fabryka Form, Kupac je prilikom preuzimanja dužan navesti broj narudžbe i kod za preuzimanje. Prodavatelj, u slučaju isporuke proizvoda velike vrijednosti, ima pravo zatražiti od Kupca da pokaže osobnu iskaznicu prilikom preuzimanja narudžbe.
10.Standardno vrijeme isporuke narudžbi: 2–14 radnih dana. Točno vrijeme navedeno je uz određeni proizvod.Ako isporuka traje dulje od 30 dana, kupac može odustati od ugovora, osim ako prihvati dulji rok isporuke.U posebnim situacijama kupac će biti obaviješten o mogućem produljenju roka isporuke i može odustati od ugovora.
1. Kupac može koristiti sljedeće metode dostave ili preuzimanja naručenog Proizvoda:
a) Overseas Express (kurir);
b) Hrvatska pošta (kurir);
c) Hrvatska pošta (na paketomat);
d) DHL (kurir).
2. Kupac može koristiti sljedeće metode plaćanja:
a) Pouzećem;
b) Kreditna kartica;
c) PayPal;
d) Google Pay plaćanje;
e) Apple Pay plaćanje;
f) Bankovna doznaka.
3. Detaljne informacije o metodama dostave i prihvatljivim metodama plaćanja nalaze se na stranicama Web trgovine.
4. Dostava Proizvoda izvan teritorija Poljske obavlja se putem kurirske tvrtke. Popis država u koje se realizira dostava dostupan je tijekom slanja narudžbe.
5. Dostava Proizvoda Kupcu se naplaćuje, osim ako Ugovor o prodaji ne određuje drugačije. Troškovi dostave Proizvoda navedeni su Kupcu na stranicama Web trgovine u odjeljku "Troškovi dostave" te tijekom slanja Narudžbe, uključujući i trenutak kada Kupac izrazi volju za sklapanjem Ugovora o prodaji.
6. Dostava u određene zemlje izvan EU može biti povezana s dodatnim troškovima, uključujući carinske pristojbe, koje je Kupac dužan podmiriti.
7. U odnosu na Kupca koji je Potrošač, Prodavatelj uvijek snosi rizik od slučajnog oštećenja ili gubitka robe u transportu. Ako proizvodi budu isporučeni s očitim oštećenjima nastalim tijekom transporta, molimo da takav nedostatak prijavite u roku od 72 sata od datuma preuzimanja pošiljke predstavniku kurirske tvrtke i obavijestite Prodavatelja.
1. Uz iznimku odredbe iz st. 12. u nastavku, Potrošač koji je sklopio ugovor na daljinu može od njega odustati bez navođenja razloga i bez snošenja bilo kakvih troškova osim onih predviđenih zakonom, u roku od 30 dana od dana navedenog u st. 5. ovih Uvjeta poslovanja.
2. Izjava o odustajanju od ugovora može se podnijeti putem stranice https://formadore.hr/informacije/povrati-i-reklamacije, na e-mail adresu: [email protected] ili na adresu Prodavatelja. Potrošač može samostalno sastaviti izjavu ili koristiti obrazac izjave o odustajanju od Ugovora koji čini prilog br. 1 ili je dostupan na stranici web trgovine.
3. U slučaju odustajanja od ugovora sklopljenog na daljinu, ugovor se smatra nesklopljenim.
4. U situaciji kada Potrošač odabere elektronički oblik odustajanja od Ugovora o prodaji, Prodavatelj je dužan Potrošaču poslati potvrdu o primitku izjave o odustajanju od ugovora sklopljenog na daljinu.
5. Rok za odustajanje od Ugovora o prodaji počinje teći od dana kada je Potrošač ili treća osoba koju je on odredio, a koja nije prijevoznik, preuzela Proizvod u posjed, a u slučaju Ugovora o prodaji koji:
a) obuhvaća više Proizvoda koji se isporučuju odvojeno, u serijama ili u dijelovima – od preuzimanja u posjed posljednjeg Proizvoda, serije ili dijela, ili
b) se sastoji od redovite isporuke Proizvoda tijekom određenog vremena – od preuzimanja u posjed prvog od Proizvoda.
6. U slučaju drugih ugovora sklopljenih na daljinu, rok počinje teći od dana sklapanja danog ugovora.
7. Prodavatelj je dužan bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka izjave Potrošača o odustajanju od ugovora, vratiti Potrošaču sve uplate koje je primio, uključujući troškove dostave Proizvoda (s izuzetkom dodatnih troškova koji proizlaze iz odabranog načina dostave od strane Kupca koji nije najjeftiniji uobičajeni način dostave dostupan u Web trgovini). Ako je Potrošač odabrao način dostave Proizvoda koji nije najjeftiniji uobičajeni način dostave dostupan u Web trgovini, Prodavatelj nije dužan vratiti Potrošaču dodatne troškove koje je snosio u iznosu koji premašuje trošak najjeftinijeg uobičajenog načina dostave.
8. Prodavatelj vrši povrat plaćanja koristeći isti način plaćanja koji je koristio Potrošač, osim ako se Potrošač izričito složio s drugim načinom povrata koji za njega ne povlači nikakve troškove. Ako Prodavatelj nije ponudio da će sam preuzeti Proizvod od Potrošača, može odgoditi povrat plaćanja primljenih od Potrošača do trenutka primitka Proizvoda natrag ili dok Potrošač ne dostavi dokaz o njegovom slanju, ovisno o tome što nastupi ranije.
9. Ako ste primili robu u vezi s ugovorom, molimo vas da je pošaljete natrag ili predate na adresu skladišta Prodavatelja: Fabryka Form, Moszna Parcela 29, 05-840 Brwinów, bez odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije 14 dana od dana kada ste nas obavijestili o odustajanju od ovog ugovora. Rok je ispoštovan ako robu pošaljete natrag prije isteka roka od 14 dana.
10. Obavještavamo vas da ćete morati snositi izravne troškove povrata robe.
11. Potrošač je odgovoran za smanjenje vrijednosti Proizvoda koje je rezultat korištenja Proizvoda na način koji nadilazi ono što je nužno za utvrđivanje prirode, karakteristika i funkcioniranja Proizvoda.
12. [IZUZEĆA OD PRAVA NA ODUSTAJANJE OD UGOVORA] Pravo na odustajanje od ugovora sklopljenog na daljinu ne pripada Potrošaču u vezi s ugovorima:
a) u kojima je predmet isporuke Proizvod koji nije unaprijed proizveden, već je izrađen prema specifikaciji Potrošača ili služi za zadovoljenje njegovih individualiziranih potreba.
b) Proizvod koji se isporučuje u zapečaćenom pakiranju, koje nakon otvaranja nije moguće vratiti zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga, ako je pakiranje otvoreno nakon isporuke,
c) Proizvodi koji se nakon isporuke, zbog svoje prirode, nerazdvojno spajaju s drugim stvarima.
13. Odredbe koje se odnose na potrošača navedene gore primjenjuju se i na Kupce koji su fizičke osobe koje sklapaju ugovor izravno povezan s njihovom poslovnom djelatnošću, kada iz sadržaja tih ugovora proizlazi da za njih nemaju profesionalni karakter. Kako bi se utvrdilo ima li takav kupac u određenim okolnostima potrošačka prava, potrebno je provjeriti ima li sklopljeni ugovor profesionalni karakter na temelju upisa tog poduzetnika u Središnjoj evidenciji i informacijama o gospodarskoj djelatnosti Republike Poljske (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej).
1. U pogledu ugovora o prodaji primjenjuju se odredbe navedene u Zakonu o zaštiti potrošača (Glava V.).
2. Prodavatelj na temelju čl. 558§1 Građanskog zakonika (Kodeks cywilny) u potpunosti isključuje odgovornost prema Kupcima za materijalne i pravne nedostatke (odgovornost za materijalne nedostatke). Odredba se ne odnosi na potrošače i poduzetnike s pravima potrošača.
3. Reklamacija se može podnijeti putem stranice https://formadore.hr/informacije/povrati-i-reklamacije, na e-mail adresu: [email protected] ili na adresu Prodavatelja (FORMADE Michał Wrzesień, Marszałkowska 34/50, 00-554 Warszawa).
4. Prodavatelj će se očitovati o reklamaciji u roku od 14 dana od njenog primitka. Ako Prodavatelj nije dao odgovor u tom roku, smatra se da je reklamaciju prihvatio.
5. Proizvod je sukladan ugovoru ako su sukladni ugovoru posebno njegov: opis, vrsta, količina, kvaliteta, cjelovitost i funkcionalnost, a u pogledu proizvoda s digitalnim elementima – također kompatibilnost, interoperabilnost i dostupnost ažuriranja te prikladnost za posebnu svrhu za koju je potrošaču potreban, o kojoj je potrošač obavijestio Prodavatelja najkasnije u trenutku sklapanja ugovora i koju je Prodavatelj prihvatio.
6. Osim toga, proizvod, da bi se smatrao sukladnim ugovoru, mora: biti prikladan za svrhe za koje se obično koristi proizvod te vrste, uzimajući u obzir važeće zakonske propise, tehničke norme ili dobru praksu, postojati u takvoj količini i imati takve karakteristike, uključujući trajnost i sigurnost, a u pogledu proizvoda s digitalnim elementima – također funkcionalnost i kompatibilnost, koje su tipične za proizvod te vrste i koje potrošač može razumno očekivati, uzimajući u obzir prirodu proizvoda i javno obećanje dano od strane poduzetnika, njegovih pravnih prethodnika ili osoba koje djeluju u njihovo ime, posebno u oglašavanju ili na etiketi, osim ako poduzetnik dokaže da:
a) nije znao za dano javno obećanje i, razumno procjenjujući, nije mogao znati za njega,
b) prije sklapanja ugovora javno obećanje je ispravljeno uz poštivanje uvjeta i oblika u kojima je javno obećanje dano, ili na usporediv način,
c) javno obećanje nije utjecalo na odluku potrošača o sklapanju ugovora.
7. Proizvod, da bi se smatrao sukladnim ugovoru, mora također biti isporučen s ambalažom, priborom i uputama čiju isporuku potrošač može razumno očekivati te biti iste kvalitete kao uzorak ili model koji je poduzetnik stavio na raspolaganje potrošaču prije sklapanja ugovora, i odgovarati opisu takvog uzorka ili modela. Na proizvode s digitalnim elementima primjenjuju se odgovarajuće odredbe čl. 43k st. 3 i 4 te čl. 43l st. 4 Zakona o pravima potrošača (Ustawy o Prawach konsumenta).
8. Prodavatelj ne odgovara za nesukladnost proizvoda s ugovorom o kojima je gore riječ, ako je potrošač, najkasnije u trenutku sklapanja ugovora, bio izričito obaviješten da određena karakteristika robe odstupa od zahtjeva za sukladnost s ugovorom navedenih u st. 5. i 6. gore, te je izričito i odvojeno prihvatio nedostatak određene karakteristike proizvoda.
9. Ako proizvod nije sukladan ugovoru, potrošač može zahtijevati njegov popravak ili zamjenu. Prodavatelj vrši popravak ili zamjenu u razumnom roku od trenutka kada ga je potrošač obavijestio o nesukladnosti s ugovorom, i bez značajnijih neugodnosti za potrošača, uzimajući u obzir specifičnost proizvoda i svrhu za koju ga je potrošač nabavio. Troškove popravka ili zamjene, uključujući posebno troškove poštarine, prijevoza, rada i materijala, snosi Prodavatelj.
10. Potrošač stavlja na raspolaganje Prodavatelju proizvod koji podliježe popravku ili zamjeni. Poduzetnik preuzima robu od potrošača na svoj trošak. Potrošač nije dužan platiti za uobičajeno korištenje robe koja je kasnije zamijenjena.
11. Ako proizvod nije sukladan ugovoru, potrošač može podnijeti izjavu o sniženju cijene ili odustajanju od ugovora, kada:
a) prodavatelj je odbio dovesti proizvod u sukladnost s ugovorom sukladno čl. 43d st. 2 Zakona o pravima potrošača;
b) prodavatelj nije doveo proizvod u sukladnost s ugovorom sukladno čl. 43d st. 4–6 Zakona o pravima potrošača;
c) nesukladnost proizvoda s ugovorom i dalje postoji, iako je prodavatelj pokušao dovesti proizvod u sukladnost s ugovorom;
d) nesukladnost proizvoda s ugovorom je toliko značajna da opravdava sniženje cijene ili odustajanje od ugovora bez prethodnog korištenja zaštitnih mjera određenih u čl. 43d Zakona o pravima potrošača;
e) iz izjave poduzetnika ili okolnosti jasno proizlazi da neće dovesti robu u sukladnost s ugovorom u razumnom roku ili bez značajnijih neugodnosti za potrošača.
12. Snižena cijena mora biti u takvom omjeru prema cijeni koja proizlazi iz ugovora, u kakvom vrijednost proizvoda nesukladnog s ugovorom stoji prema vrijednosti proizvoda sukladnog s ugovorom.
13. Prodavatelj vraća potrošaču iznose dugovane uslijed korištenja prava na sniženje cijene bez odgađanja, najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka izjave potrošača o sniženju cijene.
14. U slučaju odustajanja od ugovora, potrošač bez odgađanja vraća proizvod Prodavatelju na njegov trošak. Prodavatelj vraća potrošaču cijenu bez odgađanja, najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka proizvoda ili dokaza o njegovom slanju.
15. Potrošač ne može odustati od ugovora ako je nesukladnost proizvoda s ugovorom neznatna. Pretpostavlja se da je nesukladnost proizvoda s ugovorom značajna.
16. Prodavatelj odgovara za nesukladnost proizvoda s ugovorom koja je postojala u trenutku njegove isporuke i koja se otkrila u roku od dvije godine od tog trenutka, osim ako je rok trajanja proizvoda, određen od strane poduzetnika, njegovih pravnih prethodnika ili osoba koje djeluju u njihovo ime, duži.
17. Ako je Potrošač, najkasnije u trenutku sklapanja Ugovora o prodaji, izričito i odvojeno prihvatio nedostatak određene karakteristike Proizvoda, Prodavatelj ne odgovara za nesukladnost Proizvoda s Ugovorom o prodaji na temelju odredbi čl. 43b st. 4 Zakona o pravima potrošača (Ustawy o Prawach Konsumenta), tj.:
a) u pogledu prikladnosti za svrhe za koje se obično koriste Proizvodi te vrste, uzimajući u obzir važeće zakonske propise, tehničke norme ili dobru praksu;
b) u pogledu postojanja u takvoj količini i posjedovanja takvih karakteristika, uključujući trajnost i sigurnost (a u pogledu Proizvoda s digitalnim elementima također funkcionalnost i kompatibilnost), koje su tipične za Proizvode te vrste, koje Potrošač može razumno očekivati uzimajući u obzir prirodu Proizvoda i javno obećanje Prodavatelja, uz iznimke predviđene čl. 43b st. 2 t. 2 Zakona o pravima potrošača;
c) ako je iste kvalitete kao uzorak ili model koji je Prodavatelj stavio na raspolaganje Potrošaču prije sklapanja Ugovora o prodaji i odgovara opisu takvog uzorka ili modela;
d) isporuke Proizvoda s ambalažom, priborom i uputama čiju isporuku Potrošač može razumno očekivati.
18. Pretpostavlja se da je nesukladnost proizvoda s ugovorom, koja se otkrila prije isteka dvije godine od trenutka isporuke proizvoda, postojala u trenutku njegove isporuke, osim ako se ne dokaže drugačije ili se ta pretpostavka ne može uskladiti sa specifičnošću proizvoda ili prirodom nesukladnosti proizvoda s ugovorom.
19. Odredbe koje se odnose na potrošača navedene u ovom poglavlju primjenjuju se i na Kupce koji su fizičke osobe koje sklapaju ugovor izravno povezan s njihovom poslovnom djelatnošću, kada iz sadržaja tih ugovora proizlazi da za njih nemaju profesionalni karakter. Kako bi se utvrdilo ima li takav kupac u određenim okolnostima potrošačka prava, potrebno je provjeriti ima li sklopljeni ugovor profesionalni karakter na temelju upisa tog poduzetnika u Središnjoj evidenciji i informacijama o gospodarskoj djelatnosti Republike Poljske (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej).
20. Prodavatelj se pridržava odredbi poglavlja 5B Zakona o pravima potrošača u vezi s ugovorima o isporuci digitalnog sadržaja ili digitalne usluge. Prodavatelj odgovara za nesukladnost s ugovorom digitalnog sadržaja ili digitalne usluge koji se isporučuju kontinuirano, a koja se dogodila ili otkrila u vrijeme u kojem su se prema ugovoru trebali isporučivati. To vrijeme ne može biti kraće od dvije godine od trenutka isporuke robe s digitalnim elementima. Pretpostavlja se da je nesukladnost digitalnog sadržaja ili digitalne usluge s ugovorom nastala u tom vremenu, ako se u tom vremenu otkrila.
1. Prodavatelj obavještava o mogućnosti korištenja izvansudskih načina rješavanja reklamacija i sporova. Korištenje istih je dobrovoljno i može se dogoditi isključivo ako se obje strane u sporu s tim slože.
2. Detaljne informacije o rješavanju potrošačkih sporova, uključujući mogućnost da Potrošač koristi izvansudske načine rješavanja reklamacija, ostvarivanja prava i pravila pristupa tim postupcima, dostupne su u sjedištima i na internetskim stranicama županijskih (gradskih) savjetnika za zaštitu potrošača, županijskih inspektorata Trgovačke inspekcije te na internetskoj adresi: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php
3. Kupac, koji je Potrošač, ima pravo na sljedeće primjere mogućnosti korištenja izvansudskih načina rješavanja reklamacija i sporova: (1) zahtjev za rješavanje spora pred stalnim potrošačkim arbitražnim sudom; (2) zahtjev za izvansudsko rješavanje spora pred županijskim inspektorom Trgovačke inspekcije.
1. Nijedna strana ne može biti odgovorna za neizvršenje bilo koje od svojih obveza ako je takvo neizvršenje obveze uzrokovano nepredvidivim događajem izvan njezine kontrole ili incidentom više sile, uključujući, ali ne ograničavajući se na epidemiju, poplavu, požar, oluju, nestašicu sirovina, štrajk u prijevozu, djelomični ili potpuni štrajk ili blokadu. Strana pogođena takvim događajima mora odmah obavijestiti drugu stranu, najkasnije 10 radnih dana nakon nastanka spomenutog događaja.
2. Strane se slažu da će zajednički nastojati što bolje ispuniti obvezu tijekom trajanja takvih događaja.
3. Ova klauzula ni na koji način ne ograničava prava potrošača.
1. Zabranjeno je da Kupac dostavlja sadržaj nezakonitog karaktera. Kontaktna točka Prodavatelja koja omogućuje izravnu komunikaciju za potrebe Uredbe 2022/2065 o jedinstvenom tržištu za digitalne usluge i o izmjeni Direktive 2000/31/EZ (Akt o digitalnim uslugama/DSA) je: adresa e-pošte [email protected]. Komunikacija se može odvijati na poljskom ili engleskom jeziku.
2. U pogledu objavljivanja sadržaja i njegovog dijeljenja, Kupac dobrovoljno širi sadržaj. Objavljeni sadržaji ne izražavaju stavove Prodavatelja i ne bi se trebali poistovjećivati s njegovom djelatnošću. Prodavatelj nije pružatelj sadržaja, već samo subjekt koji u tu svrhu osigurava odgovarajuće teleinformatičke resurse.
3. Recenzije proizvoda mogu se dodavati isključivo na temelju poziva koji se šalje kupcima koji su kupili proizvod. Prodavatelj šalje e-mail poruku s pozivom za ocjenjivanje proizvoda, gdje je dostupan link koji preusmjerava na stranicu za izražavanje mišljenja od strane kupca.
4. Prodavatelj provjerava Mišljenja putem e-mail adrese koja je korištena u procesu kupnje ili je dodijeljena korisničkom računu.
5. Mišljenja o Proizvodima mogu se davati samo u odnosu na stvarno kupljene Proizvode u Web trgovini Prodavatelja i od strane Kupca Web trgovine koji je doista kupio ocijenjeni Proizvod.
6. Mišljenja se mogu dijeliti izravno na stranicama web trgovina ili na vanjskoj usluzi za prikupljanje mišljenja s kojom Prodavatelj surađuje i na koju upućuje na stranicama web trgovina.
7. Zabranjeno je sklapanje fiktivnih ili prividnih Ugovora o prodaji u svrhu davanja mišljenja o Proizvodu.
8. Kupac daje suglasnost za besplatno korištenje od strane Prodavatelja mišljenja ili drugih sadržaja koje je objavio na internetskim stranicama koje pripadaju Prodavatelju, posebno u okviru web trgovine i stranih stranica web trgovine, kao i na društvenim mrežama Prodavatelja.
9. Prodavatelj ne objavljuje niti nalaže drugim subjektima objavljivanje lažnih mišljenja ili preporuka Kupaca u svrhu promocije svojih Proizvoda, niti objavljuje sponzorirana mišljenja.
10. Zabranjeno je da Kupac dostavlja nezakonit sadržaj, što znači informacije koje same po sebi ili upućivanjem na radnju, uključujući prodaju proizvoda, nisu u skladu sa zakonom.
11. Prodavatelj obavještava da se mišljenja koja objavljuju Kupci ne podvrgavaju automatskoj procjeni s obzirom na nedopušteni sadržaj.
12. Kupac nije ovlašten za:
a) objavljivanje u okviru korištenja usluga osobnih podataka trećih osoba i širenje lika trećih osoba bez zakonom propisanog dopuštenja ili suglasnosti treće osobe;
b) objavljivanje u okviru korištenja usluga sadržaja reklamnog i/ili promotivnog karaktera.
c) objavljivanje sadržaja koji sadrže linkove na druge internetske stranice;
d) objavljivanje sadržaja koji se odnose na Proizvode ili radnje konkurentskog karaktera u odnosu na djelatnost Prodavatelja;
e) objavljivanje sadržaja koji pozivaju na nasilje, mržnju, diskriminaciju iz bilo kojeg razloga, uključujući na temelju spolnih, seksualnih, nacionalnih, etničkih, rasnih, vjerskih razlika;
f) objavljivanje sadržaja koji sadrže vulgarizme ili druge uvredljive sadržaje;
g) objavljivanje sadržaja koji predstavljaju pokušaj prijevare ili druge radnje zabranjene zakonom;
h) objavljivanje sadržaja koji krše autorsko pravo ili tuđa osobna prava;
i) objavljivanje sadržaja koji krše druge opće važeće zakonske propise.
13. Kupac izjavljuje da:
a) je ovlašten koristiti autorska imovinska prava, prava industrijskog vlasništva i/ili srodna prava na – odnosno - djela, predmete prava industrijskog vlasništva (npr. zaštitni znakovi) i/ili predmete srodnih prava koji čine sadržaj;
b) objavljivanje i dijeljenje u okviru usluga, osobnih podataka, lika i informacija koje se odnose na treće osobe dogodilo se na zakonit, dobrovoljan način i uz suglasnost osoba na koje se odnose;
c) daje suglasnost za uvid u objavljeni sadržaj od strane drugih Kupaca i Prodavatelja, te ovlašćuje Prodavatelja da ih besplatno koristi u skladu s odredbama ovih Uvjeta poslovanja;
d) daje suglasnost za izradu prerada djela u smislu Zakona o autorskom pravu i srodnim pravima.
14. Prodavatelj, u slučaju utvrđivanja da mišljenje ne ispunjava uvjete navedene u Uvjetima poslovanja, može poduzeti moderacijske radnje, tj. ukloniti mišljenje ili odbiti njegovu objavu.
15. U slučaju da treća osoba (drugi Kupac ili druga osoba ili subjekt) smatra da se u danom mišljenju nalazi nezakonit sadržaj, ta osoba može podnijeti prijavu Prodavatelju na adresu e-pošte [email protected]. Prijava treba sadržavati:
a) ime i prezime ili naziv te e-mail adresu osobe ili subjekta koji podnosi prijavu;
b) izjavu koja potvrđuje dobronamjerno uvjerenje osobe ili subjekta koji podnosi prijavu da su informacije i optužbe u njoj točne i potpune.
c) obrazloženje zašto dano mišljenje predstavlja nezakonit sadržaj;
d) jasno navođenje točne elektroničke lokacije informacija (npr. informacije koje omogućuju identifikaciju nezakonitog sadržaja);
16. Prodavatelj šalje podnositelju prijave potvrdu o primitku prijave, pod uvjetom da je navedena adresa e-pošte podnositelja prijave.
17. Prodavatelj razmatra prijavu u roku od 14 dana od dana njenog primitka, i to na objektivan način i s dužnom pažnjom.
18. Odluka Prodavatelja može se sastojati od uklanjanja ili ostavljanja mišljenja u Web trgovini.
19. Prodavatelj bez odgađanja obavještava (podnositelja prijave i osobu koja je objavila prijavljeno mišljenje) o svojoj odluci zajedno s obrazloženjem. Na odluku se može uložiti žalba. Prodavatelj razmatra žalbu u roku od 14 dana od dana njenog primitka.
1. Osobne podatke koje su dali Kupci, Prodavatelj prikuplja i obrađuje u skladu s važećim zakonskim propisima i u skladu s Politikom privatnosti.
2. Prodavatelj primjenjuje odgovarajuće tehničke i organizacijske mjere koje osiguravaju zaštitu obrađivanih osobnih podataka.
3. Dodatna pojašnjenja o zaštiti osobnih podataka sadržana su u odjeljku "Politika privatnosti" dostupnom na Internetskoj stranici.
1. Sva prava na Web trgovinu, uključujući imovinska autorska prava, prava intelektualnog vlasništva na njen naziv, internetsku domenu, internetsku stranicu Web trgovine, kao i na obrasce, logotipe, pripadaju Prodavatelju, a korištenje istih može se odvijati isključivo na način određen i u skladu s Uvjetima poslovanja.
2. Mjerodavno pravo za ugovore s Kupcima je poljsko pravo. Konvencija Ujedinjenih naroda o ugovorima o međunarodnoj prodaji robe, sastavljena u Beču 11. travnja 1980., ne primjenjuje se.
3. Odabir poljskog prava kao mjerodavnog ne lišava kupce, koji su potrošači, zaštite koja im je predviđena pravom mjerodavnim za njihovo uobičajeno boravište u EU.
4. U pitanjima koja nisu regulirana ovim uvjetima poslovanja primjenjuju se poljski propisi.
5. Rješavanje eventualnih sporova nastalih između Prodavatelja i Kupca koji je Poduzetnik povjerava se sudu nadležnom prema sjedištu Prodavatelja.
6. O svim izmjenama ovih Uvjeta poslovanja svaki će Kupac biti obaviješten putem informacija na glavnoj stranici Web trgovine zajedno s rokom stupanja na snagu. Kupci koji imaju Korisnički račun bit će dodatno obaviješteni o izmjenama na e-mail adresu koju su naveli. Rok stupanja na snagu izmjena neće biti kraći od 14 dana od dana njihove objave. U slučaju da Kupac koji ima Korisnički račun ne prihvaća novi sadržaj Uvjeta poslovanja, dužan je o toj činjenici obavijestiti Prodavatelja u roku od 14 dana od datuma obavijesti o izmjeni Uvjeta poslovanja. Obavijest Prodavatelju o neprihvaćanju novog sadržaja Uvjeta poslovanja rezultira raskidom Ugovora.