Povijest brenda Semikolon (njemački za 'točka-zarez') seže u 1988. godinu, kada je Günther Dezlhofer počeo prodavati prve kolekcije bilježnica i papirnih kutija u bavarskoj regiji Starnberger See. Njihov zaštitni znak bio je jednobojni platneni omot – i upravo je to obilježje postalo zaštitni znak njemačke tvrtke, koja se 2014. pridružila portfelju brendova koncerna Lighthouse Albenverlag, osnovanog kao malo obiteljsko poduzeće 1917. godine.
Glavna ideja iza Semikolon papirnatih proizvoda je jednostavnost i široka, moderna paleta boja. Posebno dizajniran sustav boja omogućuje kontinuirano širenje kolekcije novim proizvodima: albumima za fotografije, bilježnicama, fasciklima, registratorima i kutijama. Na taj način proizvodi tvrtke čine skladne setove koji su vrijedni pokazivanja kada su izloženi na polici ili u staklenoj vitrini.
Iako su se boje i korišteni dizajn mijenjali tijekom godina, do danas se mnogi Semikolon proizvodi još uvijek proizvode prema tradicionalnim tehnologijama. To vrlo jasno pokazuje bezvremenost brenda koji ne podliježe privremenim trendovima. Semikolon je moderni klasik.
97 proizvoda