Korijeni brenda Stelton sežu u 1960-e, ali vrijedi imati na umu da je pravi razvoj brenda uslijedio desetljeće kasnije. Tada je Arne Jacobsen, legenda danskog dizajna i ujedno… punac tadašnjeg direktora Steltona, Petera Holmblada, dizajnirao slavnu kolekciju Cylinda Line, koja je također dostupna u FormAdoreu i koja je osvojila prestižnu ID nagradu 1967. godine.
Dizajn koji predlaže danski proizvođač zadovoljit će i najistančanije ukuse, a visoka kvaliteta ponuđenih proizvoda učinit će njihovu upotrebu čistim užitkom. Stelton nudi mnoge kolekcije i linije; najpopularnije ćete pronaći u FormAdoreu. U Stelton Classic pronaći ćete elegantne proizvode klasičnog oblika, Stelton Nordic očarava svojom nordijskom strogošću i minimalizmom, dok je Stelton Danish Modern Stelton Danish Modern – nešto za ljubitelje modernih rješenja u dizajnu svakodnevnih predmeta.
248 proizvoda
Steallan i Carton bili su dva prijatelja koji su odlučili udružiti snage (i imena!) kako bi stvorili jedan od najprepoznatljivijih danskih brendova u funkcionalnom dizajnu – Stelton. Sasvim je moguće da ovaj pothvat ne bi bio tako gromoglasan uspjeh da nije bilo kuma direktora. To nije bio nitko drugi doli jedan od najvećih danskih dizajnera – Arne Jacobsen. Na nagovor svog kumčeta, dizajnirao je liniju dodataka za kavu i čaj. Ovu kolekciju karakterizirali su cilindrični oblici, izrađeni od najkvalitetnijeg brušenog nehrđajućeg čelika, s elegantnim crnim plastičnim ručkama. Jednostavnost kolekcije Cylina-Line bila je u oštroj suprotnosti s tada popularnim zaobljenim oblicima, a njezin uspjeh okrunjen je prestižnom ID nagradom 1967. godine.
Razvoj brenda Stelton također je značajno potaknula više od 30 godina duga suradnja Petera Holmblada s još jednim titanom u svijetu dizajna – Erikom Magnussenom, što je rezultiralo mnogim bezvremenskim dizajnom iz kataloga brenda – uključujući i poznatu termosicu, vodeći proizvod brenda. Od 2004. godine, dijelom zbog novog vlasnika, a dijelom zbog promjenjivih trendova, brend je obogatio svoj katalog novim oblicima (iako cilindrični oblik i dalje ostaje njegov zaštitni znak) i novim linijama – uključujući kolekciju Danish Modern 2.0, modernu interpretaciju proizvoda koji su postali kanonski u danskom dizajnu.
Steltonova vizija je postati najinovativniji, trendseterski brend za opremanje doma, vođen skandinavskom filozofijom dizajna. Steltonova ponuda želi biti prvi izbor za svakoga tko traži elegantan, ali svestran dizajn koji obogaćuje svakodnevne životne prostore. Steltonova ambicija također se proteže na suradnju s najboljima među međunarodno priznatim dizajnerima.